در طرح دهلیز وجود ندارد. پس از باز ، درب ورودی، مستقیماً به حلقه خانواده، سر میز بزرگ می رسید. ما بر ایجاد برنامه هایی برای حفظ سبکی تمرکز می کنیم. از رایج – اجتماعی تا صمیمی ترین.
ما یک “فضای بی نهایت” ایجاد می کنیم که در آن سعی می کنیم حرکت را محاصره کنیم. ما نمی خواهیم به انتهای سالن برسیم، برگردیم و برگردیم. ما از طبیعت الهام می گیریم، ما بازی را تشویق می کنیم.
پروژه ای که با جزئیات توسط ریچارد کیلو و متی هونچ ارائه شده است: “فضای آپارتمان به دو منطقه ت،یم می شود: اتاق های انتقالی، طبقه فریز اصلی، درهای دوتایی و منطقه دوم مشرف به حیاط، که لایه های زیادی از تغییرات را نشان می دهد. و اضافات
اپارتمان مرکز شهر برای یک خانواده در حال رشد دوباره طراحی شده است استودیو کیلو/هونچ. چندین ،صر نیز به وضوح در آپارتمان 1927 قابل مشاهده است. این پروژه که با نیازها و نیازهای یک خانواده جوان تطبیق داده شده است، بار دیگر لحظات غیرمنتظره ای را خلق می کند. راه حل هایی که فقط در یک فضای معین و برای یک مشتری خاص کار می کنند.
ما فقط آنچه لازم است را در فضا قرار می دهیم که برای ما ارزشمند است. ما هوا، مناظر، فضا و گل های بیشتری می خواهیم. چارچوبی برای لحظات مش،