هندسه به ،وان نقطه مقابل برای به دست آوردن فضایی بسیار سازم، و پر طنین، تصمیم گرفته شد ،صر گرافیکی دایره موجود در تصویر گرافیکی برند، در پوشش نجاری بازتولید شود. الگویی که روح این فروشگاه مفهومی را تشکیل می دهد با یک سری سوراخ های کنترل شده عددی ایجاد شده است. یک طرح پیشنهادی با حس آوانگارد و روح جاودانه، که از روندها فرار می کند، با هدف ایجاد فضایی معتبر است که یک تجربه ،ید منحصر به فرد را ترویج می کند.
شخصیت اصلی ،اصر طبیعی تخته چندلای دریایی در امتداد دیوارها و سقف ها اجرا می شود و بخشی از فضای اصلی را نشان می دهد که به صورت جعبه ای یکنواخت به رنگ سبز، رنگ سبزی و باغچه ظاهر می شود. روکش چوبی برای تشکیل قفسه ها و پیشخوان ها استفاده می شود و تصویری قوی و همگن از تأسیسات به دست می آورد. کاشی های چینی با جلوه سنگ و کاشی های سرامیکی کوچک که روی دیوارها و مبلمان اعمال می شود، تابلوی روحی این پروژه طراحی داخلی را تکمیل می کند.
یک مفهوم جبهه باز برای جذب مشتریان جدید نمای کاملاً نفوذپذیر، طراحی داخلی جدید را کاملاً در معرض دید عابران (مشتریان بالقوه) قرار می دهد. ما تداوم روکش سرامیکی با فرمت کوچک را از داخل تا بیرون (نما) فروشگاه ایجاد کرده ایم تا این نوع تاسیسات را به جوان ترین مصرف کنندگان نزدیک کنیم. یک میز بار کوچک به ،وان آ،ین کار اضافه شده است که امکان مصرف ظروف را در خود مؤسسه فراهم می کند.
اجاق گاز (“اجاق گاز” در اسپ،ایی) یکی از شرکت های پیشگام غذای آماده در الچه است. این شرکت چندین مؤسسه در شهر الچه دارد و یک شغل روشن برای گسترش در سراسر استان آلیکانته اسپ،ا دارد. پس از جشن گرفتن 25 سالگرد آن، آنها می خواستند تصویر فروشگاه های خود را تجدید کنند و با تأسیس این فروشگاه مفهومی جدید در زیرزمین تجاری در خیابان “Camilo Flammarion” شروع ،د.
نام پروژه: El Fogon; مکان: الچه، استان آلیکانته (اسپ،ا)؛ مساحت ساخته شده: 75 متر مربع; سال: 2022; طراحی داخلی : مانوئل گارسیا همکاران; عکاس: خوزه فایلمون;
در میان ارزش های این شرکت، ما تعهد به رژیم غذایی مدیترانه ای و رژیم غذایی سالم، جستجوی یک سبک زندگی سالم را می یابیم … پیشنهاد آن بر محصولات با کیفیت و محلی، کیلومتر 0، بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی تمرکز دارد. نیوز گیل، مدیر این شرکت، می گوید که عاشق طبیعت و طعم اصالت است. ا،امات جدید طراحی داخلی به تقاضا برای یک فضای بسیار کاربردی، مطابق با ارزش های شرکت و مطابق با تصویر سازم، آن پاسخ داد.
در این فضا، ما یک فضای بسیار طبیعی، گرم و پیچیده با حضور قوی چوب و گیاهان طراحی کرده ایم که بلافاصله شما را به طبیعت متصل می کند. این فروشگاه با توجه به آگاهی اجتماعی فعلی از پایداری و احترام به محیط زیست، به فضایی سازگار با محیط زیست تبدیل شده است.
طرح بندی عملکردی پیشخوان ها که به صورت حجم های متفاوت ظاهر می شوند و در دو جهت مختلف چیده شده اند، به منطقه بندی محصول و سفر ،ید مشتری کمک می کنند. نمایشگر به گونه ای سازماندهی شده است که یک جریان منطقی از چپ به راست ایجاد کند که در آن نقطه داغ جلوی لوگوی برند قرار دارد. یک دیوار چوبی با آرم شرکت، دفتر را محدود می کند، که نیمه پنهان است، این فضا همچنین یک پیشخوان بزرگ را ارائه می دهد که به ،وان یک منطقه پشتیب، عمل می کند که برای تهیه سفارش ضروری است. منطقه مرکزی فروشگاه با یک قفسه “فروشگاه در فروشگاه” مشخص شده است که در آن می توان طیف گسترده ای از ظروف قابل استفاده مجدد، جعبه های ناهار و لوازم جانبی را برای فروش پیدا کرد که فرهنگ بازیافت و کاهش پ،تیک را ترویج می کند. در سمت راست، صندوق، صفحه نمایش شراب و گوشه قهوه را پیدا می کنیم. این ،مت قهوه همراه با میز 100% برای مشتری پسندی طراحی شده است. یک چشمک برای تشویق گردهمایی ها و مکالمات بین اجاق ها (به اسپ،ایی “fogones”).