
Crown Paints یک کمپین برند جدید به نام Life Stories راهاندازی کرده است. Crown Paints تعدادی از «سفرهای شخصی» را مستند میکند که مثلاً Crown تأثیر مثبتی را که محیط خانه ما بر زندگی روزمره ما میگذارد را به تصویر میکشد.
طیف «دیوارها و سقف» که اخیراً راه اندازی شده است، به شدت در این کمپین به کار گرفته شده است.
این اولین سرمایه گذاری بزرگ برند کراون برای چندین سال است که سازنده رنگ سرمایه گذاری چند میلیون پوندی در برند چند کاناله و ابتکار ارتباطات انجام داده است.
این کمپین با مجموعه ای سه ،متی از تبلیغات تلویزیونی آغاز می شود که سناریوهای کلیدی را که امروزه مصرف کنندگان با آن روبرو هستند، هر کدام در مرحله متفاوتی از زندگی، برجسته می کند.
یکی از سخنگویان شرکت گفت: “تبلیغات بر قدرت تغییر رنگ رنگ تمرکز می کنند، تمرکز بر رنگ بالقوه باعث تغییر یک اتاق، حال و هوا و حتی یک زندگی می شود، نه صرفا تمرکز بر زیبایی شناسی دکوراسیون مجدد اتاق”.
اولین آگهیهایی که افراد ۲۵ تا ۴۰ ساله را هدف قرار دادهاند، ساده، عجیب و غریب و انس، هستند. تبلیغات به شیوه ای تازه و جذاب با استفاده از ،یبی از اشعار سفارشی، کارهای گفتاری و یک قلاب موسیقی اعتیادآور ارائه می شود.
اجرا از 8هفتم مرداد تا 12هفتم سپتامبر، هر آگهی رنگهای جدیدی از محدوده دیوارها و سقفها را به نمایش میگذارد.
این کمپین در تلویزیون، دیجیتال، رسانه های اجتماعی و همچنین در بسته بندی محصولات جدید گنجانده خواهد شد.
منبع: https://www.paintinganddecoratingnews.co.uk/decorating-industry/general-decorating-industry/crown-launches-major-life-stories-campaign/