یک قدم جلوتر بروید و به همه اجازه دهید در مورد انتخاب کدام یک از روندهای دکوراسیون اداری بهترین گزینه را انتخاب کنند یا بسته های فضای میز را برای انتخاب فضای شخصی دفتر کار انتخاب کنید. بهترین ایده در این مورداستفاده ترکیبی از رنگ موردعلاقهتان و دیگر رنگهاست که به زیبایی هر چه بیشتر محل سکونت شما کمک میکند. اگر می خواهید دکوراسیون اداری شما خسته کننده و کسل کننده نباشد و کارمندان از محیط اداری خود فراری نباشند باید بهترین و مناسبترین رنگها را برای محیط خود انتخاب نمایید. دکوراسیون داخلیبا ۷ سبک از انواع سبک طراحی داخلی بیشتر آشنا شوید. قرار نیست خودتان را به یک سبک مقید نمایید. اگر میخواهید مکانی منظم برای کار داشته باشید حتما چیزهای اضافی را به زیباترین حالت ممکن جمع آوری نمایید.
جهت مشاوره درباره طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و طراحی داخلی مدرن میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. حتما در هنگام اجرای پروژه اداری باید به نوع میز و صندلی هایی که قرار است برای کارکنان و مدیر اداره انتخاب شود دقت لازم را داشته باشید زیرا دکوراسیون داخلی که برای یک دفتر اداری به کار گرفته می شود معرف نظم و دیدگاه های مدرن فعالیت های آن شرکت است. زیبایی و در نظر گرفتن سلیقه عمومی: تفاوت هایی که باید در حین اجرای پروژه اداری با دیگر پروژه ها از قبیل دکوراسیون مغازه و یا انواع دکوراسیون تجاری لحاظ کرد این است که محیط اداره باید دارای یک نظم و قانون خاص خود باشد و به نوعی از یک هنجار خاصی در تمام فضای اداری پیروی شود. فضای دفتر را اندازه گیری کنید: یکی از بزرگترین اشتباهات که می توانید انجام دهید، اندازه نگرفتن فضای دفترتان یا فضای اداری تان است. نوع دیگر از نورپردازی دفتر کار ،نورپردازی کاربردی مثل نور چراغ مطالعه است. در این سبک با استفاده از نور و رنگ، محیطی شاد و جذاب خلق نمود. این سازه به لطف وجود سقف با شیب دوطرفه، در جایی که ارتفاع سقف به پنج متر میرسد، به یکی از دو فضا چفت میشود.
در واقع ارگونومیک بودن صندلی، میز و ارتفاع استاندارد و مناسب وسایل موجب سلامت جسمی و عدم خستگی کارکنان می شود. اما هدف از طراحی چند منظوره در واقع استفاده از یک محیط در دفتر کار برای چند منظور است. این را باید یکی از مأموریتهای هر متخصص معماری داخلی اداری دانست. بالا بردن راندمان کاری: دکوراسیون اداری خاص در یک شرکت باید علاوه بر زیبایی های بصری که در آن به کار گرفته می شود حتما کاربردی بوده و موجب افزایش راندمان کاری کارکنان شود. حتما دقت داشته باشید که برای کارکنان باید تا جایی که ممکن است فضایی هر چند خصوصی ایجاد کرد تا تمرکز شان بیشتر شده و بتوانند با راندمان بالاتری برای اداره مورد نظرشان کار و فعالیت نمایند.
شما باید اطمینان حاصل کنید که یک صندلی داشته باشید که با ارتفاع مناسب برای مدت طولانی نشستن راحت باشد. در طراحی داخلی اداری مدرن از مبلمان راحت و بزرگ برای میزبانی در قرارهای کاری استفاده میشود. این فضای اختصاصی می تواند یک میز، یک قفسه یا گوشه ای از اتاقی باشد. چه طراحی یک ساختمان کوچک اداری و یا یک ساختمان بزرگ برای یک شرکت مطرح شود، بدون شک اصول معماری ساختمان اداری مشخص خواهد کرد. استفاده از قفسه و کمدها و شلفهای زیبا و شیک برای جمع آوری پروندهها و مرتب کردن آنها یکی از اصول طراحی داخلی میباشد. ۲-حساب کردن قیمت طراحی داخلی به روش ترکیبی. اگرچه دکوراسیون اداری کلاسیک جزو پروژههای گران قیمت محسوب میشود ولی باید به این نکته توجّه داشته باشید که تیم تخصصی ارزیابی قیمت و خرید مواد اوّلیهی شرکت ما به تمامی ریزهکاریهای اینگونه مسائل آگاه هستند و سعی دارند تا در حد امکان پروژههای کلاسیک را بدون وارد شدن فشارهای مالی سنگین به مشتریان انجام دهند و این مسئله یکی از دلایل اصلی شهرت شرکت طرّاحان تجارت جهانی در میان مصرف کنندگان خدمات ما میباشد و موجب تبدیل شدن این شرکت طراحی داخلی اداری به بهترین انتخاب برای مشتریان شده است.
طراحی داخلی اداری یکی از عوامل بسیار مهمی است که در محیط اداری تاثیر گذار می باشد و می تواند انگیزه کارمندان و تمام امور آن واحد را بهبود بخشد. به این گونه نباشد که تایم کاری آن جا برایش خسته کننده و کسل کننده برسد و خیلی زود انرژی اش را از دست بدهد. اتاق مطالعه فضایی است که باید به طور کامل منعکس کننده شخصیت هر فرد باشد.این فضا باید مبله و تزئین شده باشد تا کاربر بتواند احساس راحتی در محیط داشته باشد. با قرار گرفتن فرد در محیط کار نامساعد ممکن است فرد دچار استرس و عدم کارایی شود.
۵ طراحی داخلی اداری جسورانه و منحصر به فرد و کارآمد ! یک فضای اداری مناسب فراتر از داشتن صندلی های مناسب و تجهیزات کاری برای کارمندان است. اما برای جلوگیری از بی روح جلوه کردن محیط از رنگ های متضاد نیز استفاده میشود. همچنین نحوه نورپردازی در قسمت های مختلف این فضا نیز تاثیر بیشتری بر سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری دارد. علاوه بر آن طبقاتی که دارای طراحی باز و بدون دیوار هستند کار را برای مشتری آسان تر می کنند؛ چرا که می تواند به تمامی قسمت های اداری شرکت دسترسی داشته باشد. با اینکار نظم خوبی در محیط کار فراهم میشود و دسترسی به هر وسیله و برگه و سند نیز راحت تر انجام میشود.
تحقیقات نشان می دهد که کارکردن در کنار پنجره باعث افزایش تمرکز و وفاداری کارکنان به کارشان می شود. در دکوراسیون اداری از یک نور پردازی ایدهآل استفاده کنید: برای داشتن یک نورپردازی ایدهآل در فضاهای اداری باید به میزان کافی از انواع و لایههای مختلف نور در کنار هم استفاده کنید. طراحی و چیدمان آن از دفتر کار بسته ارزانتراست، زیرا دیگر نیازی به طراحی پارتیشن و دربهای اتاق وجود ندارد. در کل استفاده از پرده در این سبک طراحی بسیار محدود و کم است و اکثر پنجره ها بدون پرده هستند، ولی اگر هم روی وجود پرده تاکید خاصی داشته باشید، باید از پرده های بسیار نرم و لطیف و نازک به رنگ ملایم استفاده کنید. اکثر افراد خواهان خانه ای با طراحی داخلی شگفت انگیز هستند. اهمیت آن برابر با اهمیت معماری خانه می باشد. تلفیق فضای رسمی و در عین حال دوستانه: باید سعی شود در معماری داخلی که جهت محیط های اداری به کار میرود علاوه بر اینکه فضایی رسمی و اداری را تداعی می کند به موازات آن فضایی دوستانه و صمیمی هم القا کند و در آن ارباب رجوع احساس آرامش خاطر و اطمینان را داشته باشد.
قطعا برای خرید میز اداری مناسب باید یک سری فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید، این فاکتورها عبارتند از: حداکثر کارایی ، فضای ذخیره سازی و قیمت مناسب. تجهیزات یکی از موارد بسیار مهم اتاق جلسات است. با این کار میتوانید بیشتر با اصول و موارد مهم در طراحی داخلی آشنا شده و اعتبار مجموعه را بسنجید. اما لازم به ذکر است که نباید تنها به رنگ محیط کار اکتفا کرد و نحوه نورپردازی نیز از دیگر موارد پر اهمیت در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری می باشد و همان طور که می دانید چنانچه نور کافی در محیط وجود نداشته باشد خستگی و خواب آلودگی کارکنان را موجب می شود. آنها در کنار این هدف به ایجاد محیطی زیبا با افزایش روحیه تعاون و مشارکت نیز توجه نمودند. تمام عوامل یک شرکت بعد از چند روز کاری نیرو و انگیزه خود را از دست می دهند و بازدهی کار به شدت به صورت نزولی کاهش میابد.محیط کار، رنگ های دیوار، دکوراسیون و همه این عوامل می تواند روحیه دوباره کارکنان را بهبود ببخشد و فضای اداری و طراحی داخلی ساختمان اداری بسیار در این امر دخیل می باشد. علاوه بر این یک دکوراسیون اداری مدرن و شیک می تواند بر روی روحیه و بهبود روند کار پرسنل و مدیران تاثیرگذار باشد.
ارگونومیک بودن چیدمان و مبلمان دکوراسیون نکته ای است که حتما باید مورد توجه ویژه طراحی داخلی شرکت اداری قرار بگیرد. حتمی به رنگ محیط و مبلمان و میز اداری خود بیشتر توجه کنید. میز کار به عنوان نقطه تمرکز باید در قسمتی از اتاق قرار گیرد که تسلط کافی بر محیط اطراف داشته باشید و بتوانید با همکاران خود در تماس باشید. فراموش نکنید که چیدمان دفتر کار باید به گونه ای باشد که آرامش و تمرکز را در فضا به مخاطب القا کند. ارگونومیک بودن صندلی و میز و ارتفاع مناسب وسایل و فاصله های استاندارد موجب سلامت جسمی و عدم خستگی کارمندان خواهد شد.همچنین فراموش نشود که در هر انتخاب راحتی نظافت و دوام مناسب مبلمان باید در نظر گرفته شود. صندلی های اتاق اداری که با چرم اصلی یا در صورت تمایل پارچه بافته شده پوشانده شده اند، به همان اندازه که زرق و برق دار هستند، ارگونومیک هستند.
از سویی نیز ایجاد یک فضا که همه ی همکاران بتوانند همدیگر را ببینند همکاری و تمرکز کار را افزایش می دهد. مسلما یک اتاق اداری بهم ریخته و شلوغ با وسایل بهم ریخته و نامنظم ، به شدت مانع تمرکز ما روی کار می شود. استفاده از وسایل تزیینی در به وجود آمدن حس مثبت و افزایش انرژی تاثیر گذار است. این فضا باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند کارکنان را برای ساعتی از محیط کار آنها را دور کند تا ذهن آنها آزاد شده و بتوانند ریلکس کنند. اگر به دنبال تقسیم فضا به بخش هایی هستید که بتواند حریم خصوصی ایجاد نماید استفاده از پارتیشن های ام دی اف با ایجاد دید محدود گزینه ای مناسب برای این کار است. در مورد نحوه طراحی و معماری که قرار است در دکوراسیون مورد نظر استفاده شود نیز باید نهایت ذوق و سلیقه به کار رود تا بتواند طرحی متمایز با بقیه طرح های اداری باشد و به نوعی برای مراجعه کنندگان تازگی و زیبای خاص خود را به همراه داشته باشد. در حالی که به عملکرد مبلمانی که باید از نظر فنی داشته باشد فکر میکنید، باید مبلمانی را نیز جستجو کنید که نشان دهنده نوع کسب و کار شما یا شرکتی است که شما در آن مشغول به کار هستید باشد.