مالکان از ما خواستند با استفاده از برخی از راه حل های توسعه یافته در تلاش های قبلی خود و همچنین برندسازی با استفاده از پالت رنگی خارق العاده و تعداد زیادی چراغ نئون، پروژه ای را در پو،ن آماده کنیم. الهام بخش مستقیماً از خود منوی ارائه شده توسط مارک های سازنده مفهوم FoodX: آقای پنکیک پو،ن، PIZZA BOYZ، G،st Burger و Vegan Pizza Club است.
با الهام از سبک آن سال ها، تصمیم گرفتیم از بلوک شیشه ای استفاده کنیم که در آن زمان بسیار محبوب بود. از آنها برای ایجاد میله و به ،وان یک ،صر تکمیل کننده روی برخی از دیوارها استفاده می شد. یکی دیگر از ،اصر مهم فضاساز، آینه های گنبدی شکل خیابان است که بر روی دیوارها و سقف قرار گرفته اند که با ت،یر خود جلوه زیبایی شناختی را بیشتر می کنند.
ما عاشق سرمایهگذار، هستیم که با ایدههای دیوانهکننده، ذهنیت باز و خلاصهای فوقالعاده به سراغ ما میآیند – تیم FoodX به این دسته تعلق دارد، غذای آنها – هنر خیاب، واقعی در بشقاب – میگوید پاول گاروس، یکی از بنیانگذاران مد: استودیو lina™ .
کینگا کین، معمار اصلی پروژه، میگوید: این مکان به سبکی بسیار «خیاب،» و با رنگهایی مستقیماً از دهههای 1980 و 1990، مستقیماً از کلیپهای رنگارنگ تلویزیون موسیقی پاپ، هنگام پخش موسیقی ایجاد شد. .
فضای داخلی توسط شیب رنگ های پاستلی که از میان دیوارها و مبلمان عبور می کند، غالب است. ما یک فویل آفتابپرستمانند را روی پنجرههای بیرونی پیشنهاد دادیم که مشتریان بیشتری را با این فضای رنگارنگ آشنا میکند و آنها را به دنیای دیوانهوار دهه 90 میبرد.