نما بیشتر با دال پوشیده شده است. در ورودی، یک ستون سر به فلک کشیده، پشت بامهای عریض باشکوه را نگه میدارد، در حالی که دیوار شیشهای بزرگ در ارتفاعات ج،ی و شرقی، توده سنگین سنگهای پرچم تیره را تا حد زیادی کاهش میدهد.
با حرکت به سمت داخل در امتداد نمای شیشه ای، می تو،د یک “جعبه مربع” را ببینید که شروع یک راه پله پیچ در پیچ است. سنگهای سیاه روی زمین، سایههای درختان و آب در پشت بریدگیهای دیوارها و تختههای بزرگ معلق در بالا، همه چیز به طبیعت در جعبه مربع کمک میکند. طراحان همچنین دو فضای کاری باز در خارج از جعبه مربع ایجاد کرده اند که می توان از آنها برای سرگرمی نیز استفاده کرد.
دال های خا،تری تیره ،یب اصلی نمای طبقه اول را تشکیل می دهند که با تعدادی دال های افقی روی هم قرار گرفته اند که به شکلی منظم چیده شده اند و گویی داستان نحوه شکل گیری دال را بیان می کنند. برخوردهای «خط و سطح»، «سبک و سنگین»، «شفاف و متراکم»، تعادل را در نمای پنهان در زیر درگیری ایجاد میکند، که به شدت دراماتیک است.
از نظر ت،یم بندی عملکردی، طراحان یک طرح فضایی چند گروهی را برای ،یب نمایش، تجربه، ارتباطات و کار اتخاذ ،د. طبقه همکف نمایشگاه عمدتاً به یک منطقه نمایشگاهی، یک منطقه کار باز و یک منطقه ملاقات با یک بار، عمدتاً برای رویدادهای گاه به گاه مشتری و جلسات اشتراک طراحی ت،یم شده است.
طبقه اول توسط “دیوار پر” گنبدی شکل ت،یم شده است، فضای داخلی شامل یک اتاق کنفرانس و یک دفتر خلوت تر است. نمای بیرونی یک منطقه نمایش محصول است که کاربردهای متفاوت کاشی ها را در فضاهای مختلف مانند اتاق نشیمن و آشپزخانه نشان می دهد.
از طریق طراحی نما و فضای داخلی ساختمان، مشتری امیدوار است که با تأکید بر فلسفه این برند در “ایجاد فضای زندگی از رویاهای شما” و بیشتر نشان دهد که چگونه سنگ، یک ،صر طبیعی غیر قابل تجدید ، برای دستیابی به پایداری و ادغام یکپارچه انسان با طبیعت و زیبایی شناسی طراحی شده است.
اسلب های آبشاری از نما به داخل گسترش یافته و به یکی از ،اصر اصلی نمایشگاه تبدیل می شوند. این می تواند پس زمینه ای برای یک صفحه نمایش الکترونیکی بزرگ، یک صفحه نمایش، یک پارتیشن، یک دکوراسیون یا خود محصول باشد.
یک پلکان مارپیچ سیاه و سنگین به یک گنبد منتهی می شود. هنگامی که شخصی از سوراخی نیم دایره بیرون می آید، می تواند گنبد را به طور کامل ببیند، ورق هایی از دال های مربعی با گوشه های گرد، به ضخامت حدود 6 میلی متر، روی سطح گنبد با یک الگوی رنگی خاص، شبیه به روی هم قرار گرفته اند. پرهای پرنده، از این رو به آن “دیوار پر” می گویند. دیوار پر نه تنها به ،وان یک جداکننده فضا عمل می کند، بلکه به ،وان یک دیوار نمایش محصول نیز عمل می کند که مشتریان می توانند مستقیماً رنگ ها و بافت های مختلف محصولات را مشاهده کنند.
را فروشگاه گل سرسبد از نام تجاری کاشی اسپ،ایی Techsize در یک پارک خیاب، در نانجینگ که در آن منحصر به فرد و قدرتمند است واقع شده است معماری این شکل را می توان تاریک از میان جنگل دید. فناوری مخفف فناوری و نوآوری است و اندازه نشان دهنده پیگیری ش،تن مرزها است.