THE پروژه جدید استودیو رینا لوکو دفتری برای تیم خلاق است سرپوش اوکراینی Ruslan Baginskiy برندی که روی آن نسخه های بین المللی Vogue، Forbes، Harper’s Bazaar، New York Times، Elle و W Magazine را می نویسند. در مجموعه های او، میلینر روسلان باگینسکی ،یبی از تکنیکهای تولید سنتی و دیدگاههای مد پیشرو است، و برای ما مهم بود که این رویکرد را در داخل منع، کنیم.
این دفتر در بنای معماری قرن نوزدهم، خانه شیر کیف، در کنار نمایشگاه این برند واقع شده است. متأسفانه، گچ بری اصلی در آ،ین بازسازی از بین رفت، با این حال، با پیروی از اصول مینیمالیسم تطبیقی - سبک نویسنده رینا لوکو – ما تمام تلاش خود را برای معرفی ،اصر داخلی حفظ شده انجام داده ایم. بنابراین بخشی از دیوار آجری با تمام ایرادات بافتی و همچنین باتری های چدنی شوروی دست نخورده باقی ماند و کمد لباس صاحبان قبلی برای مطابقت با پالت اداری رنگ آمیزی شد.
برای تأکید بر سقفهای بلند و در نتیجه حفظ روح ساختمان دویست ساله، سیمکشیهای برق باز ساخته شد، دیوارها برای جلوهای از یک فضای ساده گرد گرد شدند و تمام سطوح در یک پالت مش، رنگآمیزی شدند – یک کف صنعتی میکروسیم، خا،تری روشن. فقط بر این ایده تاکید می کند.
پس از مطالعه نیازهای تیم Ruslan Baginskiy، فضای داخلی با تمرکز بر عملکرد و زیبایی شناسی طراحی شد. برای تیم های طراحی و محتوا، یک میز سفارشی برای شش ایستگاه کاری با منابع نور جداگانه طراحی شد. در همین منطقه یک کابینت برای نمونههای پارچه، محصولات جدید و لوازم جانبی و همچنین یک ایستگاه مدیر خلاق با قفسههایی برای طرحها و ،اصر تزئینی الهامبخش وجود دارد که روسلان در طول سفر به مجموعهاش اضافه میکند.
تج، دفتر کار برای مدیرعامل شرکت یکی از چالشها به نظر میرسد چرا که باید امکان برگزاری جلسات خصوصی با حفظ فضای عمومی فضای باز فراهم شود. برای حل این کار، دفتر با یک پارتیشن شیشه ای شفاف عایق صدا از هم جدا شد تا به ،وان تخته پاک کن خشک نیز استفاده شود.
منطقه مجاور تیم فروش مارک دار Ruslan Baginskiy و بخش روابط عمومی، و همچنین یک آشپزخانه کوچک و سرویس های بهداشتی با کاشی های سرامیکی صورتی را در خود جای داده است. در دفتر مالک مش، و مدیر روابط عمومی شرکت، تمرکز بر روی مبلمان قدیمی است – یک میز چوب ساج و صندوقی که در سال 1959 در بازاری در دانمارک یافت شد.
دفتر کیف دومین همکاری استودیو رینا لوکو و روسلان باگینسکی است. پیش از این، معمار بر روی بازسازی نمایشگاه در دفتر مجاور کار می کرد. برای نمایش زیبایی برند در فضای داخلی، هم افزایی دیدگاه ها مهم است، بنابراین می توان پروژه را با خیال راحت یک همکاری نامید. روسلان اغلب به سبک شخصی خود چیزهای لو، و بازار را با هم مخلوط می کند، او ترجیح می دهد زیبایی نقص را به جای کمال گرایی ناسالم انتخاب کند.
بنابراین، به فرزندان مدیر عامل اجازه داده شد که دیوارهای دفتر را با نقاشی تزئین کنند، فضای داخلی فضایی برای هرج و مرج خلاقانه فراهم می کرد و بیشتر از مبلمان قدیمی استفاده می شد – چراغ های رومیزی سبز مربوط به دوران GDR، صندلی های راحتی که از سوئیس آورده شده بودند با روکش آبی آسم،. لامپ های پارچه ای و برجسته از دهه 1960 توسط شرکت هلندی GEPO.
یک سال پس از پایان پروژه، هنگام فیلمبرداری از دفتر نیز همین اصول رعایت شد. تصاویر نشان میدهند که تیم برند چگونه فضا را پر و تطبیق میدهد: دیوارها با کمپینهای Ruslan Baginskiy از فصول مختلف تزئین شدهاند، در هر قفسه و روی هر میز مجلات مد، جوایز، تابلوهای در حال و هوا و البته کلاههای جدید وجود دارد. در تمام اشکال ممکن