هویت بصری جدید پوکه هاوس زنجیره ای فست فود هاوایی پراگ

3 – دیوار منو – کاشی های گرمسیری چاپ شده سفارشی برای ایجاد پس زمینه برای منوی ساده.

soa pokehaus 9

طراحی سخت، فشرده و تنها با رنگ های طبیعی واقعی است. هدف این است که فضا را از اغذیه فروشی آشفته به آشپزخانه نمایش گرمسیری من، منتقل کنید.

سه منطقه تعریف شده است که هر کدام فرم و عملکرد خاص خود را دارند و هنگام اعمال بعداً در فضاها/واحدهای دیگر باید هویت برند را به اشتراک بگذارند.
1 – نوار مرکزی – شکل نیمه دایره ای قوی، فرم بروتالیستی، گردش کار یک سطح، مقابل سنگین
به چراغ آویز چوبی عظیم الجثه.

soa pokehaus 7

soa pokehaus 5

2 – دیوار آشپزخانه – آشپزخانه اپن با قفسه بزرگ، شبکه هندسی قفسه های فولادی پر از وسایل – لوازم، گیاهان، تزئینات و عمدتاً کاسه.

soa pokehaus 4

درباره نویسنده: مستقر در میدان Wenceslas در قلب شهر جدید پراگ، معماران SOA در سال 2015 توسط Stefan Sulek، Ondrej Pihrt و Ondrej Laciga تاسیس شد. نام آنها، SOA، مخفف Sons of Architecture است. SOA در ابتدا بر روی پروژه های داخلی و مس، متمرکز بود، قبل از اینکه منشعب شود. اخیراً آنها به ،وان یک متخصص در مدرسه و ساختارهای آموزشی در حال توسعه هستند.

soa pokehaus 8

هویت بصری جدید در شرف سازگاری، معاصر و شایسته است. ما در تلاش هستیم تا پس‌زمینه معماری مینیمالیستی واقعی را با گرمای استوایی ،یب کنیم… هدف دیگر این است که فرآیند آماده‌سازی را کمی بیشتر در معرض دید مردم قرار دهیم تا آنها بخشی از این روند شوند و به تازگی مطلق همه چیز باور داشته باشند. را محل باید از اغذیه فروشی غذای آماده به مکان دنج که مردم می خواهند در آن بمانند، حرکت کنید. به خصوص این واحد مرکزی کاملاً شیشه ای بسیار شفاف است و باید زنده بماند.

soa pokehaus 1


منبع: https://www.interiorzine.com/2022/06/07/new-visual-iden،y-of-prague-hawaiian-fast-food-chain-pokehaus/

soa pokehaus 2

soa pokehaus 6

soa pokehaus 3