
تولید کننده پوشش های تخصصی Bradite شروع مثبتی در سال 2023 داشته است و مشتاقانه منتظر سال آینده است.
بن موترشد، مدیر اجرایی، میگوید: جذب یک بازیگر بزرگ برای افزودن محصولات ما به خط اصلی خود یک پیروزی بزرگ برای ما بود.
“بازیکن بزرگ” مرکز دکوراتور ،و، است. بزرگترین شبکه تجار دکور در بریت،ا با 233 فروشگاه در سراسر کشور. محصولات Bradite اضافه شده به استاندارد اولیه و محدوده آنلاین آن One Can و Floor-it هستند.
سارا اتکینز، رئیس بازرگ، DDC، میگوید: «تعامل با مشتریان ما به ،وان بخشی از بررسی طیف رنگهای تخصصی ما نشان داده است که میل واضحی برای خشک ، سریع و راهحلهای صرفهجویی در زمان وجود دارد. “Bradite One Can & Floor – با راه حل های چند سطحی مبتنی بر آب در طیف گسترده ای از رنگ ها، نیازهای مشتریان ما را برآورده می کند.”
فراتر از نقطه اوج
بازار پوشش ها طیف وسیعی از محصولات شناخته شده را ارائه می دهد که مدت زیادی است که در دسترس بوده اند. بن میگوید: «مدتی طول کشید تا به نقطه اوج برسیم و دنبالهای داشته باشیم. “همکاری طول، مدت ما با مشتریان تجاری موجود ما در ایجاد اعتبار One Can بسیار ارزشمند است و همچنان به انجام آن ادامه می دهد.”
امروزه، نزدیک به پنج سال پس از راه اندازی One Can، مشتریان نقاشان و دکوراتورهای حرفه ای با قدرد، از کیفیت محصول افزایش یافته اند.
استفاده از آن به ،وان پرایمر، پوشش زیرین و روکش، خاصیت خشک شدن سریع آن کم بو و آن است
توانایی ،بیدن به تقریباً هر بستر ممکن است در ابتدا با شک و تردید حرفه ای مواجه شده باشد، اما اکنون بیش از آن خود را ثابت کرده است.
مغازه داران روز به روز درخواست های بیشتری برای One Can و Floor-it دریافت می کنند و در جایی که قبلاً چند قوطی برای یک مشتری خاص سفارش می دادند، اکنون متوجه شده اند که داشتن آنها در قفسه منطقی است.
مشاوره و آموزش
نگهداری محصول همراه با توصیه برای استفاده است. این شامل اطلاعات فنی نقطه فروش و آموزش کارکنان در بازرگانان است، اما بن توضیح میدهد: “تعامل بیشتر و بیشتری در رسانههای اجتماعی وجود دارد که در طول سال گذشته افزایش یافته است. تقریباً.”
Bradite اکنون در اینستاگرام حضور دارد که برای نمایش قبل و بعد از تغییرات و ارائه جزئیات خط محصول استفاده می شود. این شرکت همچنین به طور مرتب مسابقاتی را در اینستاگرام و توییتر سازماندهی می کند. آنها همچنین با انجمن فیس بوک، Brush Wizards با نمونه های رایگان One Can برای بررسی و ارائه بازخورد اعضا همکاری کرده اند.
نمایشگاه P&D – مک، که باید باشید
اهمیت بازخورد حرفه ای کاربران، بخش کلیدی حمایت بلندمدت این شرکت از نمایشگاه P&D است. بن میگوید: «این قطعاً بهترین نمایش برای پرداختن به تجارت است. شکی نیست چه تیمهای تزئینی یک نفره یا دو نفره، شرکتهای بزرگ یا دانشجویان، فکر نمیکنم در هیچ نمایشگاه دیگری به این اطلاعات جمعیتی دسترسی پیدا کنید. »
مردم می آیند و می خواهند گفتگو کنند.
این یک پلت فرم عالی برای تولیدکنندگان است که از کاربران سؤال بپرسند “و آنها بازخورد واقعاً صادقانه و ظاهر بازار را به شما خواهند داد.” این یک مشتری آگاه است.
اکنون که بریت،ا وارد محیط پسا کووید شده است، چشم انداز برادیت مثبت است. اگرچه فدراسیون پوشش بریت،ا اعلام کرد که ارقام تجاری ژانویه کاهش 12 درصدی را در کل بازار نسبت به سال قبل نشان می دهد، اما Bradite با در دسترس بودن بیشتر محصولات کلیدی خود ثابت ماند.
بن میگوید: «One Can و Floor-it ویژگیهای متفاوتی دارند، اما ما آنها را از طریق مرکز دکوراتور Dulux به یک نوع دکوراتور میفروشیم. “هر دو محصول سیستم های پیشرفته مبتنی بر آب هستند.” برای مثال، Floor-it را میتوان در انبارها یا کارگاههای عمومی استفاده کرد، جایی که بستهبندی منحصربهفرد، خشک، سریع و ویژگیهای قوی آن اطمینان حاصل میکند که مشتریان میتوانند کار نوسازی را به پایان برسانند و در زمان بیسابقه راهاندازی شوند.
به درخواست پاسخ دهید
یکی دیگر از تصمیمات کلیدی Bradite کاهش شدید خط تولید و در عین حال بهبود قابل توجه کیفیت محصولات باقی مانده بود. بن توضیح می دهد: «چند سال پیش ما فهرستی از 50 محصول داشتیم، اکنون آن را به شش یا هفت کاهش داده ایم. ما محصولاتی را انتخاب کرده ایم که عملکرد بسیار بسیار خوبی دارند. محصولات ارزان و شاد نیستند. این در مورد تعیین نیازهای مشتری و ارائه یک محصول خاص، بسیار پیشرفته و بسیار فنی است که کار می کند.