مار، ه،بال از Bunn Studio اشاره میکند که چگونه آنها میخواستند “زمینه آشپزخانه Garde Hvalsøe را با الهام بخشیدن به هر سبک، به نمایش بگذارند، و طیف وسیعی از گزینههای طراحی انتخاب شده توسط مشتریان بینالمللی خود را به نمایش بگذارند”. هنگام طراحی فضا، برای معماران مهم بود که امکانات سفارشی سازی و توجه به جزئیات را که مشخصه Garde Hvalsøe است، برجسته کنند. بر این اساس، نمایشگاه از بازدیدکنندگان دعوت میکند تا مواد، بافتها و رنگها را در طیف گستردهای از طرحها، از آشپزخانههای دستساز و انباری گرفته تا کمد دیواری، از جمله نمایشگر منحصر به فرد شراب و دیگر راهحلهای ذخیرهسازی سفارشی، کشف و تجربه کنند.
Garde Hvalsøe در یک توسعه جدید همیشه در جستجوی پایداری و اشاره به ریشههای اسکاندیناویایی این برند، چوب راش را برای اولین بار به ،وان یک ماده انتخابی معرفی کرده است. چوب راش که اغلب نادیده گرفته می شود، اما بسیار بادوام است، به راحتی در دانمارک در دسترس است. سطح سخت فوقالعاده آن باعث میشود که در برابر ،د شدن و بریدگی مقاوم باشد و برای مبلمان بادوام در مکانهای پرتردد مانند آشپزخانه ایدهآل است.
این واقعیت که دو کابینت ساز برند طراحی دانمارکی را تأسیس ،د حوالسوئه گارد در تمام جزئیات تولید این برند مشهود است. از یک آشپزخانه در اوایل دهه 1990، این برند به دنیایی از آشپزخانههای سفارشی، کابینتها، کابینتها و فضای داخلی با دقت ساخته شده تبدیل شد که همگی با خطوط تمیز و مواد باکیفیت مشخص میشوند. کیفیت بالا، عمدتاً طبیعی، نمونهای از هنر و طراحی دانمارکی است. سنت
طراحان برای اطمینان از تداوم برند و به حداقل رساندن ضایعات و تولید غیر ضروری، برخی از مبلمان اصلی برند را در نمایشگاه قرار دادند. به ،وان مثال، آنها پانل های دیواری بلوط دودی استودیو دیوید تولستروپ را از طرح قبلی بازیابی ،د و چندین ،صر را از نمایشگاه آرهوس ،یب ،د.
این برند برای ارائه محصولات خود در بهترین نور، اخیراً با استفاده از تخصص و تخصص خود، نمایشگاه جدیدی را در یک کارخانه خودروسازی سابق در منطقه مرکزی کپنهاگ افتتاح کرد. استودیو طبقه پایین، یک شرکت معماری مستقر در کپنهاگ که به دلیل رویکرد خود در ادغام تکنیک های سنتی با مواد معاصر برای تشویق مردم به تجدید نظر در اشیاء روزمره شناخته شده است. معماران قبلاً با این برند در نمایشگاه رسمی تر آن در آرهوس کار کرده بودند که شبیه یک آپارتمان نیویورکی طراحی شده بود. ماموریت آنها برای نمایشگاه جدید این بود که فضا را به یک “نمایشگاه استقبال با احساس عمدی” تبدیل کنند تا گستره محصولات Garde Hvalsøe را در یک چیدمان منعطف به نمایش بگذارند.